Informacje dla jednostek UMK
Zasady rezerwacji dla jednostek UMK:
Wstępne rezerwacje pokoi przyjmowane są drogą telefoniczną lub mailową pod adresem: hotel.umk@umk.pl.
Do założenia wstępnej rezerwacji niezbędne jest podanie:
1) imienia i nazwiska Gościa,
2) terminu pobytu,
3) rodzaju zamawianego pokoju,
4) sposobu płatności,
5) danych kontaktowych osoby składającej rezerwację.
Po przyjęciu wstępnej rezerwacji, Hotel wysyła mailowe potwierdzenie wraz z numerem rezerwacji.
Po otrzymaniu potwierdzenia mailowego jednostka składa zapotrzebowanie w systemie XPrimer. W opisie należy podać nr rezerwacji, nazwisko gościa i termin oraz wybrać Hotel Uniwersytecki jako jednostkę realizującą. Zapotrzebowanie należy złożyć z należytym wyprzedzeniem, uwzględniając czas na obieg dokumentu. Hotel powinien otrzymać zaakceptowane zapotrzebowanie najpóźniej w dniu przyjazdu gościa.
Na mocy Regulaminu zamówień publicznych części toruńskiej § 3 ust. 2 Hotel Uniwersytecki pozostaje hotelem pierwszego wyboru. Rezerwacji noclegu w innym obiekcie można dokonać jedynie, gdy Hotel Uniwersytecki w formie pisemnej potwierdzi brak miejsc noclegowych w wybranym terminie.
Zasady anulacji rezerwacji dla jednostek UMK:
- Rezerwacje dla 5 lub mniej osób mogą być anulowane bezkosztowo do godz. 10.00 w dniu przyjazdu.
- Rezerwacje dla 6- 15 osób należy anulować 2 doby przed przyjazdem.
- Rezerwacje grupowe (powyżej 15 osób) należy anulować 30 dni przed planowanym przyjazdem. Po tym terminie istnieje możliwość zmniejszenia rezerwacji grupowej o 10% w terminie nie później niż 3 doby przed przyjazdem.
W przypadku braku anulacji w wyznaczonym terminie Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia jednostki składającej rezerwację opłatą za pierwszą niewykorzystaną dobę.
Za termin przyjazdu grupy ustala się datę przyjazdu pierwszych gości, nie termin rozpoczęcia konferencji.
Sz. Chełmińska 83A, 87-100 Toruń